November - 2017

Luksus på oppstillingsplassen

07.11.2012
Nå er båtene som skal stå over vinteren på den nyasfalterte oppstillingsplassen kommet på plass. Det ser utrolig ryddig og ordentlig ut!

Oppstillingsplassen

Gled dere til våren!

Nå har vi dobbelt grunn til å glede oss til våren. Ikke bare begynner båtsesongen. I tillegg har foreningen endelig en oppstillingsplass som egner seg både for å lagre båter over vinteren, men også tilbyr rensligere forhold for vårpuss. Skulle noe av de giftstoffene som ble fjernet av bunnstoffet for 10-20 år siden drysse av en båt, vil det også bli stoppet før det kommer ut og forurenser fjorden, for under asfalten skjuler det seg en skillekum.

Denne vinteren er det god plass på plassen, men det kan nok ternkes flere vil sette båten opp når de ser hvor god plassen er blitt.

Båter i havna

Fremdeles er havna så godt som full av båter i båsene. Mange synes det er tryggere med vann enn asfalt under kjølen, men til våren vil nok flere av dem som har båten på sjøen over vinteren velge oppstillingsplassen framfor slippen for vårpuss,